<< DivX The Martian 2015 HDTS XviD-VAiN
The Martian 2015 HDTS XviD-VAiN
This spotter is already whitelisted
Category Image
FormatDivX
SourceTelesync
GenreScience Fiction
TypeMovie
Date 05/12/2015, 15:24
Size 1.52 GB
Website http://www.imdb.com/title/tt3659388/
Sender ThePingPong (CX3x2g)
Tag PingPong
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

Basic Information
Format : AVI
Format/Info : Audio Video Interleave
File size : 1.38 GiB
Duration : 2h 15mn
Overall bit rate : 1 454 Kbps
Writing application : VirtualDubMod 1.5.10.2 (build 2540/release)
Writing library : VirtualDubMod build 2540/release

Video
ID : 0
Format : MPEG-4 Visual
Format profile : Advanced Simple@L5
Format settings, BVOP : 3
Format settings, QPel : No
Format settings, GMC : No warppoints
Format settings, Matrix : Default (H.263)
Muxing mode : Packed bitstream
Codec ID : XVID
Codec ID/Hint : XviD
Duration : 2h 15mn
Bit rate : 1 251 Kbps
Width : 720 pixels
Height : 336 pixels
Display aspect ratio : 2.143
Frame rate : 30.000 fps
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Compression mode : Lossy
Bits/(Pixel*Frame) : 0.172
Stream size : 1.18 GiB (86%)
Writing library : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04)

Audio
ID : 1
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Mode extension : CM (complete main)
Format settings, Endianness : Big
CodecID : 2000
Duration : 2h 15mn
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 192 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Channel positions : Front: L R
Sampling rate : 48.0 KHz
Compression mode : Lossy
Stream size : 186 MiB (13%)
Alignment : Split accross interleaves
Interleave, duration : 33 ms (1.00 video frame)
Interleave, preload duratio : 500 ms

screens:
http://i.imgur.com/MzOSfsN.png
http://i.imgur.com/BBd0UIz.png

Sharing is caring! Ik spot slechts, alle eer is voor de uploader.

Gebruik je SpotNet als download client?
http://nzbusenet.com/spotnet-updaten/ voor de SABnzbd update. Want kan het zo zijn dat je de eerste 9 files mist (zo lijkt het).
Dit komt omdat de standaard SpotNet client een oude versie gebruikt van SABnzbd. Let op! Na de update moet je de download hellemaal opnieuw starten! en dan wordt hij wel goed uitgepakt.

Gebruik je Grabit of Newsleecher.
Update deze naar de laaste mogelijke versie. Mocht het dan als nog niet werken gebruik dan het programma SABnzbd zie nzbusenet.com/sabnzbd-handleiding-overzicht/ voor een handleiding.


Gebruik je een andere download client.
Dan is de kans groot dat je de download handmatig moet uitpakken. Dit doe je door eerst quickpar te starten en vervolgens de bestanden uitpakken met winrar of 7zip. Het kan zijn dat je een aantal bestanden overhoud na quickpar te hebben gestart, deze moet je dan handmatig hernoemen naar de bestanden die je mist.


Tip gebruik de download client SABnzbd werkt op Mac,Windows, Synology noem maar op!
http://www.nzbusenet.com/sabnzbd-handleiding-overzicht/


Kan je iets niet meer downloaden?
http://www.nzbusenet.com/gratis-nieuwsservers voor gratis back-up nieuwsservers

Vooral Sunny en AstraWeb zijn heel snel met DMCA!
Meestal werkt de download de eerste 24 uur goed! Daarna is de kans groot dat de dowload is verwijdert dankzij DMCA! Maar meestal helpt het als je gebruikt maakt van meerdere tier 1 nieuwsservers. Als je meerdere nieuwsservers wil instellen kan je het beste het programma SABnzbd gebruiken hier kan je nammerlijk meerdere back-up nieuwsservers instellen. Grabit heeft dit bijvoorbeeld niet!


Als je subs gevonden hebt voor een film, plaatst ze gerust hier onder!
Vaak zijn een hoop films ook nog niet vertaald dit kost namelijk veel tijd! En een hoop wordt ook niet vertaald naar het Nederlands. Meestal zitten de Nederlandse subs er niet bij. Maar wel heel vaak de Engelse subs.
Zie daarom:

subtitleseeker.com
subtitlesnl.com


Er is maar 1 ThePingPong!
Mijn ID is ThePingPong CX3x2g.
Als je een ander ID ziet is het iemand anders. Reacties van mij onder mijn Spots hebben ook altijd een kleurtje.


Veel plezier!

Comments # 0