<< DivX Chariot.2013.BDRip.x264-NOSCREENS
Chariot.2013.BDRip.x264-NOSCREENS
This spotter is already whitelisted
Category Image
FormatDivX
SourceRetail
GenreThriller
TypeMovie
Date 05/10/2015, 19:26
Size 463.43 MB
Website http://www.imdb.com/title/tt2531362/
Sender ThePingPong (CX3x2g)
Tag PingPong
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

Chariot (2013) 5.2/10 
Where do you go when there's nowhere to land? - Seven strangers find themselves unwitting participants in a U.S. government evacuation program gone horribly wrong.

Director: Brad Osborne
Genre: Thriller, Drama
Starring: Anthony Montgomery, Ian Sinclair, Brina Palencia

Chariot.2013.BDRip.x264-NOSCREENS


RELEASE DATE: 2015/10/05
STORE DATE..: 2015/09/25
SOURCE......: BD Region 2
RUNTiME.....: 1h 33mn
ViDEO.......: 481 Kbps
RESOLUTiON..: 720 x 306
AUDiO.......: ENAAC 2.0 @ 144 Kbps
SUBTiTLES...: -
GENRE.......: Drama, Thriller
RATiNG......: 5,2/10 from 962 users
Ik spot slechts en upload niks, alle eer is voor de uploader. Sharing is caring!

Tip gebruik SABnzbd!
http://nzbusenet.com/sabnzbd-handleiding-overzicht/

Gebruik je Newsleecher of Grabit?
Update deze naar de laaste versie. Mocht het dan als nog niet werken gebruik het programma SABnzbd.

Gebruik je SpotNet als download client?
Dan kan het zo zijn dat je de eerste 9 files mist. Tenzij je de SABnzbd update doet voor SpotNet. zie http://www.nzbusenet.com/spotnet-updaten/ voor de laaste SABnzbd update.
Dit komt omdat de standaard SpotNet client een zeer oude versie gebruikt van SABnzbd. Let op na de update moet je de download hellemaal opnieuw starten!

Gebruik je een andere download client.
Dan is de kans groot dat je de download handmatig moet uitapkken. Dit doe je door eerst quickpar te starte en vervolgens de bestanden uitpakken met winrar of 7zip. Het kan zijn dat je een aantal bestanden overhoud die moet je dan handmatig hernoemen.


Kan je iets niet meer downloaden?
Meestal werkt de download de eerste 24 uur goed! Daarna is de kans groot dat de dowload is verwijdert dankzij DMCA. Maar meestal helpt het als je gebruikt maakt van meerdere tier 1 nieuwsservers. Zie daarom hier een aantal gratis nieuwsservers http://nzbusenet.com/gratis-nieuwsservers/ Vooral Sunny en Astraweb hebben veel last van DMCA. Als je meerdere nieuwsservers wil instellen kan je het beste het programma SABnzbd gebruiken hier kan je nammerlijk een back-up nieuwsserver instellen.

Fake ThePingPong
Mijn ID is ThePingPong CX3x2g
Als je een ander ID ziet is het een neppert. Reacties van mij onder mijn Spots zijn ook altijd gekleurd. Als je iets anders ziet is het dus een neppert!.

Als je subs gevonden hebt voor een film, plaatst ze gerust hier onder!
Meestal zitten de NL subs er niet bij. Maar wel heel vaak de Engelse subs.
Enkele sites waar je NL subs kan downloaden zie:
subtitleseeker.com
subtitlesnl.com
Veel plezier met downloaden! :-)

Comments # 0